18 Ekim 2009

Bugün..yine sıradan bigün..

Sabah Batın'ın 6,30 gibi uyanmasıyla başladı günümüz.Batın'ı emzirip eşimi işe yolladıktan sonra (benim eşim işi nedeni ile pazar tatillerini bilmez garibim ancak nöbet günlerinde ) akşamdan yıkadığım bi dünya çamaşırı serdim.Balkondan içeri bi girdim donmuşum..Hava cok serindi.Nyse onun mahmurluğu ile sıcacık yatağıma girdim.Batın'da tekrar uyumuştu çoktan.Bunu fırsat bilip derin uykulara daldım :) 11,00 gibi Batın uyandırdı beni.Onu doyurduktan sonra kendimi de doyurdum tabii :b Biraz int.takıldım mutfağı topladım canım dısarda gezmek istiyodu ama serin olduğu için başta yan çizdim.Sonra en azından Batın hava alsın diye dışarı çıktım 1,5-2 saat dolaştıktan sonra eşime yemek hazırlamak için eve döndük.Batıncım uslu uslu beni izledi ben yemek hazırlarken...(Maşallah yavruma :) ) Bi önlüğünü kemirdi bi elini..




















Daha sonra elimi kestim biber doğrarken ama nasıl kestim lazerli bıçakla :/ hani cips reklamında kesilen cipSler var ya tırtıklı onun gibi ..Hala canım yanıyor.Yemek faslından sonra annemleri ziyaret edelim dedik ablamlara gidip.Güya Batın'a atkı bere takımı bakacaktım Antares deki C&A'dan.Olmadı çünkü herzmanki gibi acıktı yola cıkacağımız vakit cırlamaya başladı.Erteledim onu.Annemleri ziyaret ettik.Ablam gideceğimizden habersiz profiterol yapmış eline sağlık afiyetle onu yedik :)Eve döndük oğluşla babası şuan uyku modunda...Batının ayağına yatmadan her gece termofor koyuyorum o gazlı geceden sonra..Sanırım azda olsa işe yarıyo.Oğlum uyurken bende biraz uyuyayım bari...Bugünnde bittii..iyi geceler herkese...

2 yorum:

Alya Derin Sönmez dedi ki...

o tosunu yerim ben...maşallah ya çok tatlı:nazar:

Hicran dedi ki...

sağol gülşah teyzesi