19 Ekim 2009

Biraz ordan biraz burdan..

Biz bugün kayda değecek ya da neşeyle anlatacak yazılacak hiç bişey yapmadık..Eşim gece nöbetine gideceği için evdeydi.Bizi dışarı cıkar dedim ama halsizim dedi..Benim de cıkmayı gözüm yemedi..... Batınla yatıp yuvarlandık.. :))daha cok o yattı bende iş yaparak yemek hazırlayarak bi Batın'a bi yemeğe koşarak yuvarlandım :)



Bugün son zamanlar da aklıma takılan bişeyden bahsetmek istiyorum.Batın doğduğu ilk günden 2.ayına kadar her gün her uyuyuşunda bi sağ bi sola yatırdım.Normalde kusupta boğulması haricinde kafa şeklini de önemsediğim için biraz da..Taaaa ki bigün sırtüstü yatırana dek.O gün bugündür sırtüstü hariç Batın'ı ağızaşağı yatırabiliyorum( kısa süreli de olsa) ama yan yatırmam mümkün değil.Uyumuyor bir türlü belki biraz kilodan kasılıyor belki unuttu belki rahatsız oluyor bilmiyorum..Ne zaman desteklemeye çalıssam uyanıyor.Zaten uyumadan yaptırmıyo ağlıyo!!..
Neyse hergün yarın yaparım ertesi gün alıştırrım bırakayım ağlasın diye diye bugüne geldik bir aydır yalnızca düz yatıyor Batın.Ve tahmin edeceğiniz üzere kafanın arkası basık ve dümdüz oldu :((( üzülmüyorum desem yalan olur :(( Belki takıntılı olduğumu düşüneceksiniz ama napıyım :((( Binlerce şükür rabbime sağlıklı huzurlu sakin bi bebekama yine de üzülüyorum :( ...


pfff.İki gün önceki postta misafirlerim olduğunu söylemiştim.Geldiler.Sağolsunlar bu güzel takımı da Batın'a getirmişler.Teşekkürler Pınar Ablası :b güle güle giysin oğluşum..




Birde bahsetmek istediğim son günlerin korkulu rüyası ''domuz gribi'' benimde kabusum herkes gibi.Aşı vurdurmayı düşünüyorum ama emziren anneler için zararlı mı acep ?? henüz araştırmadım.Bide yan etkileri oldukça çok galiba?? neyse oldukça aklıma getirmek istemiyorum amabenim minicik bi bebeğim var.Ayyy bunaldım..Ankara da okullar bile kapanabilir.Ablam da cok telaşlı çocukları okula gittiğ için.Tamam tamam konuyu değiştireyim..

Gelelim şaşkın ördek modunda tv izleyen Batın'a.Nerde tv görse boynu kopacak bıcırığın.Ne güzel oğlum tv ye bakıyo demekki nesneleri ayırt ediyo derken ablam şaşılıklar böyle oluşuyo deyince üzüldüm açıkcası cahilliğime :S























4 yorum:

Alya Derin Sönmez dedi ki...

canım kafası hiç de öyle abarttığın gibi değil.üzülme lütfen.hem düzelecekler büyüdükçe.alyada alışkanlık hala ya sağında yatar ya solunda.keyif çocukları canım bunlar hep diyorum:)
bu arada tv ye baktırmamanı öneriyorum;ileriki dönemlerde algıda problemler ve dikkat dağınıklığı olabiliyor.çok yararlı bir şey değil hem izlemesin tosun paşa:)
domuz gribine gelince.ben inanmıyorum.rant sağlamak için yapılan bir şey.evet grip tehlikeli ama domuzdu kuş du bilmem ne.biz kendimize kendimiz için dikkat etmeliyiz.endişe etme canım sende.evvel Allah..

Hicran dedi ki...

sağol canım içimi bi nebze rahatlattığın için seni ve alya yı öpüyorum..

turkuaz kıyılar dedi ki...

Merhabalar, benim kuzumda da aynı durum var, kafasının arkası düzleşti çünkü hanımefendi asla yan yatmıyor...ben de çok üzülmüştüm ama ne yapalım sağlıklılar çok şükür...

Hicran dedi ki...

:) tabii çok şükür sağlıkları yerinde ama insanın cok morali bozuluyor yavrunu öpüyorum sevgiler