17 Ekim 2009

''3.Ay Kontrolumuz''





Şu olanları bloğa yetiştirmede henüz başarılı değilim hep arkadan gidiyoruz :PP

yine unuttum ne yazacağım hemen ekleyim baştan Batın'ın doğum kilosu 3,330 gr 48 cm baş çevresi 35 cm ilk ay 4,400 52 cm ikinci ay 5,650 58 cm ve 3.ay kontrolumuz de bi kaç gün ewel yapılmıstı yazmayı unuttum


Boyumuz 63.5 cm kilomuz 7.700 baş çevremiz 41 cm.Ayrıyetten kalça çıkıklığı varmı diye usg miz vardı.Çok şükür bişeyciği yok turpçuğumun :) Doktorumuz kilomuzu biraz fazla buldu maşallah diyeyim nazar etmeyim kuzuma normalde doğum kilosunun iki katına 6,ayda cıkması gerekirmiş.Emzirme aralarını biraz açacağız artık.Usg beklerken uyudu kaldı taaa ki soğuk jel bacağına değene kadar :D bakalım bu ay neler yapıyoruz neler becermeye çalışıyoruz;

ne yapmıyo ki mesela cok güzel şebeklik yapıyoruz,





parmağını emiyo (hemde artık düzgünce :) hangi parmağı alacağını keşfetti sanırım,










kendi kendine saatlerce konusabiliyor,cok güzel çığlık atıyo:) Ağzıaşağı yatırdığımda kendini dik tutabiliyor,elimizle destek verdiğimizde kalkmaya çalışır gibi bişey yapıyor.Çok güzel saç yoluyor :)



Babasını tanıyor işten geldiğinde uyanıksa naz yapıyor seviniyor :)Kahkahalar atıyo,








laf dinliyor üstelik karşılık vermeye çalışıyor :) Artık tepkilerini de kesin bi şekilde belli ediyor..





MAŞALLAH OĞLUMA...


2 yorum:

Gökyüzünün ömRü dedi ki...

maşallah ona oyy oyy...
Allah nazarlardan saklasın onu...
Gülüşe bak çok şeker çok...
Benim de yeğenim var 2 aylık kuzum o da benle konuşmaya çalışıyo ha hu hı diye diye :)
Allahım sağlıklı uzun ömürler nasip etsin onlara...
Çok sevindim herşeyin yolunda olmasına...
Öpücükler ona kocaman...

Hicran dedi ki...

saol gökyüzüm yiğeninide allah size bağışlasın cok şekerdir umarım :) karsısında ne kadar cok konusursan o da o kadar cabuk konusur darısı sana olsun inşallah bizde seni ve yiğenini öpüyoruz