25 Şubat 2010

Batın artık 7 aylık kocaman bi delikanlı oldu :)
10,140 gr ağırlığında 72,5 cm boyumuz ve 44,8 cm baş çevremiz :) artık katı gıdalara iyice geçtik çorba içiyoruz,yumurtanın sarısını yiyoruz bizküvi yiyoruz kavanoz mama bazı yemeklerin suyundan da yiyoruz.bu ayın basında ankaradaki ablama ziyarete geldik.Ay sonuna hatta diğer ayın başına kadar da burdayız.Almanyadaki ablam geldi.Batıncık ilk önce teyzesini görünce ağladı ama artık alıştı.Bizede güzel bi değişiklik oldu aksaraydan ayrılmak ve ankarayı yeniden görmek.Batıncım uykularını daha düzene koydu geldiğimizden beri gece bir kere kalkıyor emiyor ve geri uyuyor.5-6 günde yaptığı kakasını da artık günlük yapmaya başladı.Komik belki ama Batına ankara havası yaradı :) daha mutlu huzurlu ilgi bol :) gezme bol :)


Batın bu ay daha da özgüvenli bi bebek oldu.Pasiflikten aktifliğe geçip ayakta durmaya yuvarlanmaya basladı.Hatta ilk düşme tehlikemizide burda yaşadık.Malesef Batın ablamın yatağından döne döne düştü :( allahtan hiçbir ziyan olmadı sanırım düşerken yuvarlandı da kafa üstü düşmedi ??? Düşüşünü hiçbirimiz görmedik sesine koştuk :( çok korktuk kendi çapımızda ufak bi muayeneden sonra hiçbir yerine bişey olmadığının farkına vardık.Akşama doğru burnu hafifçe morardı ama :) Galiba burnu bu olaydan batın kadar sanslı cıkamadı.Hay neyse oğluşum bunla geçmiş olsun...









Aşağı yukarı hergün dışardayız.Batın öğle uykusunu genelde ya alışveriş merkezlerinde dolaşırken yada sokaktayken yapıyo.Akşamına yoruyoruz ama yinede hala çok geç yatıyoruz.Birde erken uyanmaya başladı paşamız.Hani erken dediğim de 8,30 - 9,00 filan :)








yani anlıyacağınız bu ankara bize herseyden iyi geldi...sevdiklerimle bi arada mutluyum..oğlumla annemle mutluyum..zaman hızlı akıp geçiyo ama buna da mutluyum...
sizi seviyorum ailem..keşke diğer ablalarımda olsaydı onları da herseyden cok sevviyorum yaza inşallah...senide seviyorum ankara...

21 Şubat 2010

YÜRÜTEÇİM

annem beni buna koydu gitti ama nasıl sürülür ki bu ???


ayyyhhh !!! ??? olmuyo annnneee tık yok bunda bozukmudur nedir ???? acaba????

annneeeee ??? !! sana diyorum hııı duyan kim ??


dur bakiiiimmm..şöyle yan yan gidim ben bi ??? !!!!!!! oolmadı



birazda şu yana deneyimmmm ????



ııh ıhhh __ olmadı sanırım yerimizden oynamamışız hiç ????


ellerimi de yiyorum ama olmuyo*?? çalışmıyo edevat ??? :P




biraz da şunu yiyim belki işe yarar (MI ) acaba ????



çekil çekil !!! ali abi zaten süremiyorum birde sen yük olma cık cık !!!!


ali abimi kovdum şimdi de tahir abim geldi :( revamı bu ????




ooohh gittiler sonunda.. anneeee ! annecimmmm ??? bakarmısın ?? bu nasıl çalışıyo???



bi sen eksiktin ! bide sen yüklen tamam olsun !annecim sarılma bana bunu kullanmayı öğret!??


galiba oldu sonun daaaaaa !!!!!!! yuuu-hiiiii:) uçuyorummmmmmmmmm :D


aslında güzelmiş :) biraz pembe olsa da işimi görür:) rahat rahat gezerim artık :D






kızları bile gezdirrrrim:D.................