21 Şubat 2010

YÜRÜTEÇİM

annem beni buna koydu gitti ama nasıl sürülür ki bu ???


ayyyhhh !!! ??? olmuyo annnneee tık yok bunda bozukmudur nedir ???? acaba????

annneeeee ??? !! sana diyorum hııı duyan kim ??


dur bakiiiimmm..şöyle yan yan gidim ben bi ??? !!!!!!! oolmadı



birazda şu yana deneyimmmm ????



ııh ıhhh __ olmadı sanırım yerimizden oynamamışız hiç ????


ellerimi de yiyorum ama olmuyo*?? çalışmıyo edevat ??? :P




biraz da şunu yiyim belki işe yarar (MI ) acaba ????



çekil çekil !!! ali abi zaten süremiyorum birde sen yük olma cık cık !!!!


ali abimi kovdum şimdi de tahir abim geldi :( revamı bu ????




ooohh gittiler sonunda.. anneeee ! annecimmmm ??? bakarmısın ?? bu nasıl çalışıyo???



bi sen eksiktin ! bide sen yüklen tamam olsun !annecim sarılma bana bunu kullanmayı öğret!??


galiba oldu sonun daaaaaa !!!!!!! yuuu-hiiiii:) uçuyorummmmmmmmmm :D


aslında güzelmiş :) biraz pembe olsa da işimi görür:) rahat rahat gezerim artık :D






kızları bile gezdirrrrim:D.................

Hiç yorum yok: