20 Ekim 2011

Bendeniz Batın.Bu anneciğime doğum günü tebriğidir;

Canım anneciğim benim beeen seni çok seviyorum :) ne kadar sana doğum günün kutlu olsun diyemesemde...İyi ki anneannem seni doğurmuşta sen de beni doğurmuşsun :D Yeni yaşının sana hep güzel şeyler vermesini diliyorum.Biliyorum çok yaramazım ve seni çok üzüyorum :( ama güldürüyorum da değilmi :)Evi 5dk içinde pazar yerine çeviriyorum toplu duran herşeye alerjim var onu da biliyorum.Ama naapim sıkılıyorum.Kendimi istediğim bişey olmadığında yerlere attığımı da biliyorum bu aralar ağlak mızmız olduğumu uyku düzenimi iiice kaçırdığımıda...Ama sende bil ki bunların hepsi terrible two'nun suçu :)) iyi ki varsın,iyiki annemsin :)))) Şevgiley ...

(Blog yazarı hanım kendini yine kaptırıp tebriğe bile oğlunun yaramazlıklarını sıkıştırır nokta!)

Hiç yorum yok: