27 Ağustos 2009

Aksaray Ziyaretimiz :))





Batın 3 haftalık olunca kendimizi aksaraya attık :) İyi de ettik özlediklerimizle özlem giderdik,görmediklerimizi gördük,duymadıklarımızı duyduk :) gezdik tozduk..Dedemizin hobi bahçesine konuk olduk.Arılarla ve sineklerle baya bi boğuştuk.ama galip gelen biz olduk (benim bacaklarım hariç.Allahtan oğluşuma ellemediler)Ne zamandır kedi hasreti cekiyoduk bulduğumuz kedilerle oynadık :)


Ogün bahçede baya kaldık hatta abarttık.Batın ilk kez acık havada kaldı.Babası biraz sorumsuz davrandı.Gece geç saate dönülünce hasta olmasından endişe ettim çünkü hava cok serinlemişti zaten gündüzdende sıcaktı.:( Özür dilerim oğluşum BABAN adına...


Aksarayda Batın arakedisi oldu :)Anneannenin evi ile babaannenin evi arasında gitgit gel yaptık 1 hafta boyunca :) Her iki tarafta da el üstünde tutuldu beyfendi :) Baya bi şımardı (ufacık cocuk ne şımarması demeyin walla şimdi ceremesini çekiyorum bu kucakta gezmelerin) 1 haftamız çarçabuk geçti bitti cok guzel bir tatil oldu,ama kimse Batın'cığa doyamadi....



2 yorum:

cavidan dedi ki...

merhaba güle güle büyütün mis kokulu bebişinizi.
biz artık abiyiz 22 aylık bir oğluşum var. aksaray yazısınıda okuyunca ayrı bir ilgi duydum . bende niğdeliyim. bundan sonra zevkle takip edeceğim.
www.erenyesildag.blogspot.com
sevgiler.

Hicran dedi ki...

saol cavidancım senin oğlunuda allah size bağışlasın bloğunu ekliyorum :)