12 Ocak 2011


Evimin huzuru,ailemizin tek prens'i,bir tel sacina canimi vermeye hazir oldugum tek can..Anlat anlat bitmez,yaz yaz kelimeler tukenir,tikanirsin,yazamazsin...Anlatilmaz ,yasanir, oglum,kuzu'm,,bugun tam 18 aylik oldu,18 koca ay,gunlere sigmayan mutluluklar,ilk'ler,acisiyla,tatlisiyla gecen aylar,hergune damgasini vurmus bir ask hikayesi bu,icimi isitan,..
Hergecen ay,sana daha buyuk bir sevgiyle baglaniyorum bebegim,daha siki sariliyorum hayata,sana daha iyi bir hayat verebilmek icin tum cabam,seni daha mutlu edebilmek icin,gune tebessum ederek uyaniyorum,uzanip elini tuttugumda sende gune daha iyi basla diye,dualarla uykuya yatiriyorum huzurla uyu diye..
Hayatima girdigin gune sukrediyorum,annen oldugum icin gurur duyuyorum,o guzel gozlerindeki isilti hic sonmesin,hergun bugun guldugunden daha cok gulumse hayata,yuregindeki sevgi hep cogalsin,hayat hep gulsun sana,daha nice 18 aylar,18. yaslari beraber gecirelim,mutlu gunler bizimle olsun,Allah seni basimizdan hic eksik etmesin,18.ayin kutlu olsun,seni cok seviyoruz....

Hiç yorum yok: