13 Kasım 2010




Bugün 16 aylık oldum :) artık büyüyoru"m":)daha iyi konusuyor,koltukların tepesinde geziniyorum.Anne ve babamla daha iyi anlaşıyor,kendimi daha iyi ifade edebiliyorum..Düştüğümde ağlamıyor,kendim güzelce kalkmasını biliyorum.Herseyi daha iyi yapıyo değilim tabi :))) annem bana daha arsız :) daha yaramaz diyo :) aksamları uyumuyorum diye öğlende uykuya yatmıyorum diye kızıyo bana :) birde çok dağınıkmışım herşeyi bozuyormuşum :))birde hala bulduğum herşeyi ağzıma atıyormuşum :D ama annecim bu benim huyum elbet zamanla geçer sabret :) bi de çok bağırıyormuşum (Muşum) diyorum çünkü bana hiçte öyle gelmiyor nedense :)şimdi size bu ayda neler söyleyebiliyorum bakın anlatıyım:
-anne : anne
-baba : baba
-memme :emzik
-memmi : emzik
-mama : mama
-atdaaaa: aşağı
-ge ge geee : gel
-ebii :abi
-aba :abla
-aba : alo
-bap : top
-bop : top
-hop : hop
-pisss pis: kedi
-houu: köpek
-bii : bir
-dööt : dört
-dede :dede
-bebi : bebek
-dee eeee : ce e
bir de bana yaşın kaç diye sorulduğunda biiiiiiiiiiiiiiiiii diye bağırıyorum :) parmağımlada gösteriyorum :)su istediğimde dilimi damağa vuruyorum bana hemen su veriyolar :) yada kola :))))))
bide bibi diyorum canım isterse :) bazen sayıyorum annemle :) bazen deeyde diyorum teyzelerime :)parmaklarımı şıklatmaya çalışıyorum müzik duyunca sallanıyorum :)salınıyorum öyleeee :))) haaaa unutmadan annem burnumu silerseeee ACIDIIIII diye bağırmayı biliyorum ben :)))
-pipi : pipi
-buun: burun bide parmağımla basarım üstüne sorulunca yada parmağımı burnuma sokarım :)genelde kızıyolar ama ben aldırış etmiyorum :)
kazak giyerken yada çıkarırken hemen kollarımı kaldırıyorum :) birde şuan olduğu gibi yangın varmış gibi yere yatıp çığlık atıyorum :S

Hiç yorum yok: