15 Mart 2010



Batın 8 aylık oldu :) 10,900 gr kilo 73 cm boy 45,2 baş çevresi.Hem cok yaramaz hemde cok tatlı oldu benim oğlum..Babamızın gelmesine 2 ay kaldı allahın izniyle..Halen yükümüz sırtımız da bi annemlerde bi kayınvalidemlerde kalıyoruz.Çok yorucu ve zahmetli oluyor.İki tarafa da tam yerleşemiyoruz.Tam alıştık diyoruz diğer yana geçiyoruz.Başlarda Batın yerini çok arıyordu.Ama şimdi o da bende alıştık :(
6. ve 7. aylarının aksine Batın artık kucakta değil yerde takılmak istiyor.Yuvarlanmayı çok seviyor.Renkli objeleri çok seviyor.Reklamlar cıktığında hemen gözlerini dikiyo yada dans ediyo oturduğu yerde :) En çok VINN ve turkcell birde fantanın reklamını seviyor :)




Batın bu ay oyuncaklarla daha fazla ilgili sanki en azından yalnızca ısırmıyo :) inceliyo da.Birde kumanda hastalığımız var.Kumandayı alıp tv ye tutuyo :) demekki onun kumandayla çalıştığının farkında akıllı bebeğim ...




Katı gıdalarla bu ara pek iyi değiliz sanki.Verdiğimiz seyleri yemek yerine tükürmeyi tercih ediyor beyimiz.Yaz meyveleri çıktı.Elimden geldiğince tattırmaya çalışıyorum.











Birde yazmazsam olmaz :) Batın top hastası yaklaşık 2 aydır top meraklısı olan oğlumuz hava teyzesi tarafından eğitilip topa vurmayı öğrendi. :DD Başlarda eliyle iten batıncık şimdi elinden tutulduğunda ayağında sürüyo topu :) Daha anne demedi ama POP dedi :S
Artık Batını daha sık sokağa çıkartıyoruz.Dün arabalara bindi ve fast food yedi :) o da artık büyüdü :) anlamasada ilklerini yaşamış oldu...


1 yorum:

GÜLOANNE dedi ki...

Merhaba arkadaşım ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.
Bu sevimli yavrunu allah size ve tüm sevdiklerinize bağışlasın ve Kocaman MAŞALLAH nazarlardan saklasın çok tatlı sevgilerimle