15 Ocak 2010

istanbuLa babamıza gittik :))





ne güzel şey su kavusmak..sevgiliye doyasıya sarılmak...evet istanbuldaydık.İki günlüğüne eşimin yemin törenine gitmiştik..Gerçi törene ben katılamadım ama sağlık olsun..canımı gördüm,oğluyla koklaşmalarını izledim ya o yetti bana..eşim hava saoğuk batınla perisan olmayın deyince birde üstüne kayınvalideciğim ben gideyim illa göreyim deyince bana fırsat kalmadı ne yapayım..Sayılı gün çabuk gecer iki gün dediğin nedir ki göz açıp kapayıncaya kdar bitti..Çektiğimiz onca yolda yanına kar kaldı..Hele ki yanında minicik bir bebek varsa...Malesef otobüsle gittiğimiz için Batın da bende cok ama cok perişan olduk yollarda.Gittik dinlenemeden geri döndük :) azda olsa babamızla hasretimizi giderdik.Darısı tüm kavusmak için bekleyenlere..bi günlükte olsa bi anlıkta...

Hiç yorum yok: