6 Eylül 2009

Hıh Demiş Burnundan Düşmüş..

Sevgili eşim çocukken kesinlikle şurup içmezmiş..Ne yapılırsa yapılsın,hangi yemeğe katılırsa katılsın anında fark eder içmezmiş..Şimdi de benim sevgili oğlum KESİNLİKLE şurup içmiyo!! Kendini yırtıyo hiç bi surette yutmuyo şurubu.Bi bebek nasıl olurda o kadar dakka şurubu ağzında tutar???...o tükürmeye çalısıyo ben kaşıkla itiyorum o itiyo ben itiyorum! sonra ağlayıp her yere saçmaya başlıyo :( ne ölçekte içtiğini de anlamıyorum..E be oğlum onca huy varken çeke çeke bu huyunmu çekti ????.........

ps:Bende şuruplara bayılırdım :) kimseyle paylaşmak filan istemezdim şurubumu hihi :p

5 yorum:

ELİF dedi ki...

Ne kadar genç bir anne ne kadar güzel dudaklı bir oğlan...Hoşgeldin...

Hicran dedi ki...

teşekkür ederiz elif teyzesi..

Stil Direktoru dedi ki...

Deme ya bende ay bu kadar olur bide boncuk koydum tütütütü Bu arada yorumların onaya tabii ise kelime doğrulamayı hayır yaparsan bizler daha kolay yorum yazarız canım.

Sen Gelince dedi ki...

Valla kimin burnundan düşmüş bilemem ama çok tatlı:)

Ayça dedi ki...

yerim seni pamuk oğlan... sen ne tatlı ne mis kokulusun öyle maşallah